برگزاری کارگاه بازآموزی بیماری سل ویژه پزشکان درمانگر در مرکز بهداشت غرب
کارگاه بازآموزی بیماری سل ویژه پزشکان درمانگر دانشگاه علوم پزشکی ایران، به میزبانی مرکز بهداشت غرب برگزار شد.
مرکز بهداشت غرب تهران؛ پیشگام در ایجاد محیطهای سلامتمحور با دریافت گواهینامه «اماکن بدون دخانیات»
مرکز بهداشت غرب تهران موفق به دریافت گواهینامه «اماکن بدون دخانیات» از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران شد.
هر قارچی خوراکی نیست؛ هشدار یک سم شناس درباره پیشگیری از مسمومیتهای غذایی و گیاهی
عضو هیئت علمی دانشکده طب ایرانی و توکسیکولوژیست، به مناسبت روز چهارم هفته ملی پیشگیری از مسمومیتها در گفتوگویی تخصصی، بر اهمیت پیشگیری از مسمومیتهای غذایی، قارچها و گیاهان سمی تأکید کرد.
تحویل مکملهای آهن و ویتامین D ویژه دانشآموزان دختر متوسطه اول و دوم به اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد
جلسه هماهنگی و برنامه واحد مدارس جهت پیشگیری از کمخونی و کمبود ریزمغذیهای دانش آموزان دختر
این مکملها با هدف پیشگیری از کمخونی فقر آهن، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود رشد و افزایش تمرکز ذهنی دانشآموزان در اختیار مدارس قرار میگیرند. مصرف منظم این مکملها نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی و بهبود وضعیت تغذیهای دانشآموزان دارد.
به مناسبت هفته سلامت بانوان میز خدمت سلامت در مسجد محله فاز یک اندیشه برگزار شد
همزمان با گرامیداشت هفته سلامت بانوان، میز خدمت سلامت با همکاری پزشک و مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت حضرت موسی بن جعفر (ع)، در مسجد محله فاز یک اندیشه برگزار شد.
برگزاری برنامه آموزشی به مناسبت ششمین روز از هفته ملی سلامت بانوان
ارائه آموزشهایی در زمینهی سلامت زنان در بحران، سرطانهای شایع زنان و راههای پیشگیری از آن
در ششمین روز از هفته ملی سلامت بانوان با شعار «اورژانسهای بیماریهای زنان، در بحران» برنامه آموزشی با همکاری و هماهنگی واحد بهداشت حرفهای و با حضور کارشناسان واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده برگزار شد.
برگزاری کمیته «سفیر طلبه» در برنامه «خودمراقبتی سازمانی»
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای برنامه سفیر سلامت طلبه در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۴ درحوزه علمیه نرجس خاتون شهرستان شهریار برگزار شد.
چالشهای درمانی رباط کریم، بهارستان و پرند در حضور وزیر بهداشت بررسی شد
با هدف حل کمبودهای درمانی و ارتقای زیرساختهای بهداشتی، نماینده رباط کریم و بهارستان بههمراه جمعی از مدیران محلی در دیدار با وزیر بهداشت، مهمترین چالشهای حوزه سلامت این مناطق از جمله بیمارستانهای رباط کریم، بهارستان و پرند را مطرح و بررسی کردند.
کارگاه «حفاظت از زیرساختهای بهداشت و درمان» در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد
کارگاه آموزشی «حفاظت از زیرساختهای بهداشت و درمان» با حضور سرپرستان واحدهای ستادی، مسئولین پایگاههای سلامت تابعه و با مشارکت برخط پرسنل بیمارستان سردار سلیمانی و بیمارستان حضرت علیاصغر(ع) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد.
برگزاری جلسه کمیته شش ماهه اول برنامههای برنامه ایرا اکو و Idd و مناسبت های تغذیه ای در شبکه بهداشت و درمان شهریار
جلسه کمیته شش ماهه اول برنامههای برنامه ایرا اکو و Idd و مناسبت های تغذیه ای در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد.

